Porządek obrad
1.
Postępowania przetargowe – informacja Prezydenta Miasta Tarnowa o stanie przygotowań do realizacji zadań zapisanych w Budżecie GMT na rok 2021 i WPF na lata 2021 – 2037, w tym przedstawienie szczegółowego harmonogramu działań.
2.
Analiza ściągalności należności i zobowiązań z tytułu podatków i opłat lokalnych (w tym opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi) oraz kar administracyjnych i mandatów.
3.
Opiniowanie materiałów sesyjnych (XLVII sesja RM 25.03.2021 r.):
[12]
zmiana uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Miasta Tarnowa na dofinansowanie kosztów inwestycji związanej ze zmianą systemu ogrzewania lub wykorzystaniem odnawialnego źródła energii
[13]
powierzenie Prezydentowi Miasta Tarnowa uprawnienia do ustalania wysokości opłat za korzystanie z szaletów miejskich
[II]
zwolnienia od podatku od nieruchomości: gruntów, budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, niektórych grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19
-
ewentualne inne materiały dodatkowe:
[III]
zmiana uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasta Tarnowa na lata 2021-2037
[IV]
zmiana uchwały budżetowej Gminy Miasta Tarnowa na rok 2021.
4.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.